مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 09:102021-09-28حوادث

دودکش نامناسب عامل 80 درصد از فوتی های حوادث گازگرفتگی  است


رییس ایمنی بهداشت و محیط زیست شرکت گاز خراسان رضوی: طبق آمارهای به دست آمده طی سال های گذشته تقریبا حدود 70 الی 80 درصد دلیل گاز گرفتگی که موجب فوت افراد شده مربوط به مشکلات دودکش وسایل گازسوز بوده است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس ایمنی بهداشت و محیط زیست شرکت گاز خراسان رضوی: طبق آمارهای به دست آمده طی سال های گذشته تقریبا حدود 70 الی 80 درصد دلیل گاز گرفتگی که موجب فوت افراد شده مربوط به مشکلات دودکش وسایل گازسوز بوده است.

  محمد ایمانی فر در گفت وگو با ایسنا در خصوص ایمنی اظهار کرد: با توجه به اینکه بخش عمده ای از جمعیت استان از گاز طبیعی استفاده می کنند، هر ساله دچار یک سری حوادث هستیم که بخش عمده ای از آن حوادث مربوط به آتش سوزی و انفجار و بخش دیگر آن مربوط به حوادثی مانند گاز گرفتگی است.

وی درباره حوادث مربوط به نشت گاز افزود: حوادث گاز گرفتگی در اصل مسمومیت افراد ساکن یک مکان با گاز منوکسید کربن است.

منوکسید کربن یک گاز بی رنگ، بی بو و سمی است که اگر انسان در شرایط خاصی در معرض آن قرار بگیرد دچار مسمویت شده و اگر در طولانی مدت و با مقادیر بالا در معرض آن باشد منجر به فوت فرد می شود.

رییس ایمنی بهداشت و محیط زیست شرکت گاز خراسان رضوی گفت: طبق آمارهای به دست آمده طی سال های گذشته تقریبا حدود 70 الی 80 درصد دلیل گاز گرفتگی که موجب فوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دودکش نامناسب عامل 80 درصد از فوتی های حوادث گازگرفتگی  است

دودکش نامناسب عامل 80 درصد از فوتی های حوادث گازگرفتگی  است